När du inte har något att göra....

Ibland kan man vakna upp och inser att "idag har jag inget liv, Dam! vad ska jag då hitta på?" Detta  händer mig ganska ofta. Vanligast är när disken står och Ätr väntar, damsugaren väntas på att få suga ( höhö ) och Herr Jansson väntar på sin mat efter tre dagar utan käk. Mitt i all denna kaos sitter jag och funderar vad jag ska hitta på. Därför har jag några förslag
Jävlas med Mcdonalds. Burger King fungerar inte. Max får inte vara med. Endast McDonalds
Denna lista har jag snott från min egna och äldre blogg FulAnka.blogg.se. Förjävla bra blogg också.
  • Beställa hamburgare på Mc Donalds med hallonsylt
  • Jag ska fråga vad de har för dippar och efter deras förklaring ska jag fråga att jag inte minns dem och be dem förklara återigen
  • När de packar ner varorna ska jag säga " Ne jag ångrar mig, jag ska äta här i stället "
Dessa gör premiär här. Extra speciellt
  • Gå på bio och skrik till lite då och då (Grejen är den att skrika när det inte finns nått att skrika åt)
  • Prova hur många plommontomater du får in i munnen på en och samma gång.
  • Ät glass eller drick ett glas mjölk om du är laktosintolerant.
Om du kommer på något mer så kommentera gärna med den:D!
På fredag kan vi presentera dem alla här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0