Äckligt med smink.

Varför ska man igenkligen använda smink? Det är dyrt, obekvämt, kladdigt och jobbigt. Okej jag tillhör den där lata typen som är emot smink. Och det är inte för det inte är fint utan för jag är för bekväm av mig. Jag vill kunna gå upp på morgonen och ha en anledning till att se förjävlig ut och bara slänga på mig kläder.. Tycker någon jag ser förfärlig ut kan man ju iallfall säga att det beror på att man inte han sminka sig. Jag har intre använt smink sen högstadiet :O. Tänka er hur mycket tid och pengar jag har sparat ! :D Men iallafall det var provsminkning idag inför brudshowen och oj vad glad jag är att jag inte använder smink vardagligen. Vilken tid det tog och så tokig jag såg ut!


Kommentarer
Postat av: Jess the Mess

Detdär har jag aldrig riktigt förstått med dig.. :P Vet i princip ingen annan som inte sminkar sig :P

2010-03-04 @ 19:19:02
URL: http://sugarless.blogg.se/
Postat av: Des

Det betyder i princip att jag är ett snäpp coolare än alla andra :D

2010-03-04 @ 19:35:25
Postat av: Jenny

spännande att jessica har manliga vänner som sminkar sig xD!

2010-03-04 @ 20:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0