Woododoll

Måste bara tipsa om den underbara sidan http://www.voodolls.se sjukt söta små dockor. Funkar lika bra som nyckelringar eller halsband. Alla dockor har egna berättelser och egenskaper. Hadde på mig en docka på flyget till Zambia och blev stoppad vid incheckning av handbagage och dem tog mitt halsband, tittade på det och sa "åh vad söt", och lät mig sedan gå vidare.

Det finns nu en liten docka med prideflagga och med egenskap "

Amir ger dig mod och styrka att våga vara just den du är. Han gör din vardag till en fest och hjälper dig dessutom till en ständigt innovativ frisyr."

Den bara måste jag ha!


Detta är min woodoskyddsängel som fick följa med till Afrika :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0