Välja tandborste...

Att välja tandborste.... med blommor eller fåglar det är frågan. Ibland är det även dags att ta upp dem där små frågorna som igenkligen ingen bryr sig om. Erkänn att det är någon mer är jag som stått vid hyllan med tandborstar och försökt välja en av alla jordans design tandborstar. Det gäller att roa sig med det lilla som sagt ! :D Man plockar fram och hänger tillbaka byter och ändrar och tillslut väljer man en.. eller två om det är på tok för svårt :D.

Dessa två är jag stålt ägare till ;) Haha jag vet att alla bryr sig innerst inne :)


Kommentarer
Postat av: evelina

tandborsten är super viktig! jag har en sån med "kostym" HAHA, det är supernödvändigt att ha en snygg tandborste!

2010-02-28 @ 14:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0