Jenny gillar inte melodifestivalen

Des skrev i sitt förra inlägg om melodifestivalen, jag tror också att hon skulle vinna. Vem ananrs licksom?
Men tillskilnnad från det lilla trollet ( hihi ) så avksyr jag melodifestivalen. Dåliga låtar, jobbiga artister. Och något annat som är irriterande är de få men väldigt snygga killar som uppträde, i och med det vägrar jag inte erkänna detta för mig själv eftersom de är med i programmet och sjunger något fjolligt. Sen ska man rösta i 100 år. Det enda jag gillar är de dansuppträdarna som brukar vara under röstningen.


Trots detta så tror jag också att jag skulle vinna. Kanske inte för rösten...
och låten skulle vara allmänt flummig och ologisk..men vem akn motstå min charm :O? Därför vinner jag!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0